czwartek, 21 sierpnia 2014

Style

Dzisiaj coś o stylach istniejących w modzie. Jest ich bardzo dużo i jak wiadomo każdy ma własny styl ale wybrałam te najbardziej znane.

Piszcie w komentarzach który to wasz ulubiony.

VINTAGE- styl który pomoże wyróżnić się z tłumu , polega na łączeniu stylów z różnych epok
fashioncute.com
GRUNGE- całkowity luz , bunt, koszule flanelowe w czarno-czerwoną kratę do tego dziury i przetarcia na dżinsach    
kotek.pl
SPORTOWO-ELEGANCKI- sukienka+trampki , bluza+mini ? Tak to właśnie to !
SKATE- najważniejsza wygoda , idealnie na deskę lub BMX. Luźne spodnie i obszerne bluzy
CASUAL- wszystko dowolne i dozwolone
OVERSIZE- o rozmiar większe swetry , bluzy i płaszcze
urodaizdrowie.pl
OLDSCHOOL- niedzisiejszy szkolny styl czyli bluzy z kolorowym logo, torby Pumy i adidasy
GLAM- trendy lat 80-tych - cekiny, skóry i botki
devashions.com
ROCK- dżinsy, podarte rajstopy i oczywiście skóry
stylio.pl
STYL MILITARNY- moro, rokowe buty, obszerne parki a wszystko w kolorach zgniłej zieleni
COUNTRY- moda wiejsko-alpejska- ubiory w kolorach ziemi w połączeniu z dżinsami i kowbojkami
BOHO- oryginalność z luzem szeryfów - długie, luźne spódnice, dżinsowe kurtki i duże torby
RETRO- lata 60-te, ręcznie malowane koszule i spódnice ,,bananówki''
HIPPIE- kwiaty we włosach , dzwony i luźne koszule
efectmoda.com
PUNK- obszerne koszule oraz t-shirty trampki oraz glany
STYL MARYNARSKI- paski, paski, paski w kolorach granatu i bieli
ETNO- ludowe, kwiatowe oraz zwierzęce wzory. Do tego szlaczki i wzorki które dodają oryginalności.
galeriasloneczna.pl
 
 
 



 



 
 

 
 
 
 
 
 
 



 

12 komentarzy:

  1. Dużo tych styli. Ja nie wiem, który "należy" do mnie:) hahah:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się grunge i oversize :D

    http://thepaulciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię ubrać się czasem na elegancko , dziewczęco , a innego dnia mam ochotę na całkiem sportowy outfit : ) . Pozdrawiam i życzę miłego wieczoku ! + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny i przydatny post! :D ja tam ubieram się różnie, lubię mieszać :D

    modowa-agrafka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizację :) Mamy podobny styl :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój styl jest sportowo elegancki (często noszę jakiś t-shirt ,czy croptop do spódniczek ) w zimie często ubieram się w stylu oversize :D
    http://malwina-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post.Ja czasami łączę różne style.
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam swój własny styl xd

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam określonego stylu,
    po prostu ubieram się jak mi wygodnie ;) <3
    +obserwuje

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój styl to po prostu Casual =D
    sweethomesweety.blogspot.com - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja raczej ubieram się w stylu vintage, no może czasami sportowo :)

    http://moja-wersja-amy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi chyba najbardziej odpowiadsa CASUAL.

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń