piątek, 15 lipca 2016

Moja 18-stka !

                           To właśnie dzisiaj - 15 lipca o ok. godziny 01:00 obchodzę swoje 18-ste urodziny !  
Tak, jestem już ,,dorosła'' ale tak na prawdę nic się poza tym nie zmieniło !  Wręcz przeciwnie, czeka mnie w tym roku matura. egzamin na prawo jazdy więc bycie w końcu dorosłym w sumie nie przynosi dużo zmian na lepsze !  :)  

 Imprezkę 18-stkową miałam 9 lipca, natomiast dzisiaj w ,,prawdziwe'' urodziny wybieram się z przyjaciółkami do parku trampolin, a w sobotę w nocy wyjeżdżam nad morze, więc ten post to tez małe pożegnanie, do zobaczenia za tydzień !!  :)  



























10 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego!!:)
    Miłego wyjazdu:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego ! Spełnienia marzeń :)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia marzeń, ja moją osiemnastkę mam w Grudniu
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione wszystkiego najlepszego. Przepięknie wyglądałaś!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i prezenty! Miałaś cudowną sukienkę!
    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu!
    Pozdrawiam i obserwuję !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że impreza urodzinowa się udała :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Stoo latek! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jeszcze pamiętam swoją 18-stkową imprezę kilka miesięcy temu. Na pewno świetnie się bawiłaś, bardzo fajne zdjęcia, będziesz miała pamiątkę :) pozdrawiam i życzę (spóźnione) najlepszego i sto lat!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego Najlepszego :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń