wtorek, 16 sierpnia 2016

Poradniki modowe

Klika dni temu dostałam przesyłkę z moimi zamówionymi książkami a właściwie poradnikami.
W dzisiejszym poście dokładnie je Wam opiszę.
Jeżeli interesujecie się modą to na pewno Was zaciekawią. 


Pierwsza z nich to ,,Twój modowy notatnik'' Adama Gutowskiego 
   
                                                         
                                             


Na początku, uwagę na pewno przyciąga ślicznie wykonana okładka, oraz wnętrze. Jak możecie zauważyć na pierwszym kolażu, po otworzeniu ukazują się delikatnie, zdobione strony w drobne kwiatuszki które wyglądają bardzo estetycznie. 

Co możemy znaleźć w tym notatniku ? Przede wszystkim zbiór świetnych porad, Jeżeli macie w szafie mnóstwo ubrań a są takie dni w których mówicie ,,nie mam się w co ubrać'' to książka także dla Was. Można się z niej dowiedzieć skąd czerpać inspiracje oraz na co uważać, na wyprzedażach. 
Znajdziemy w niej także zestawy ciekawych stylizacji oraz strony na których samemu można robić notatki, ponieważ zawierają ćwiczenia. 


          Drugą książką jest  ,,Moda. Podręcznik projektanta'' 




Podręcznik ,,projektanta'' to w moim przypadku zbyt dużo powiedziane ;) 
Ja po prostu lubię rysować. Zdecydowałam się ją kupić ponieważ mam także w planach szkołę projektowania ubioru (ale to dopiero za rok, może się jeszcze wszystko zmienić)  :) 
Jest bardzo przydatna, od prawidłowej pozycji trzymania dłoni podczas rysowania, do zdjęć i przykładowych rysunków największych projektantów. Zawiera pozycje ułożenia ciała i sylwetek, porady jak uzyskać efekt różnych materiałów (to w szczególności jest bardzo przydatne) oraz projekty akcesoriów. 

Z obydwóch książek jestem bardzo zadowolona, jeżeli Wam się spodobały to polecam :) 

A może macie którąś z nich ?  Piszcie w komentarzach.  









19 komentarzy:

  1. Fajna sprawa takie książki :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne książki :) Kiedyś miałam kilka podobnych do 'podręcznika projektanta', ale stwierdziłam, że wolę rysować zwierzęta i portrety :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. "Twój modowy notatnik" rzeczywiście przyciąga uwagę już samą okładką, ale w środku oba wydają się być ciekawe ;)
    Mój blog (KLIK) rewanżuję się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o obu książkach ale ta pierwsza mnie zaciekawiła :)
    Świetny blog, obserwuje :)

    https://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ! :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pierwsza książka musi być super!

    Na 150 obserwatorów robimy giveway, zapraszamy do obserwowania, zostało już naprawdę mało! ♥
    NASZ BLOG





    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tymi książkami, a w szczególności tą drugą :) Przydałaby mi się taka ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie tą drugą książką :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Może skuszę się na tą pierwszą, ponieważ nigdy nie wiem co ubrać ;)http://velas-blog.blogspot.com/2016/08/back-to-school-16-haul-przybory-szkolne.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe ksiazki ;) Lubie poradniki :D obseruje ♥

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietnie zapowiadają się te ksiązki <3 obserwuje ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne książki słyszałam o nich już i miałam sobie kupić ale nie kupiła bo uznałam że i tak mi się nie przydadzą hah :D

    Obserwuje ♥
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie to jest świetne! Muszę gdzieś to wyszukać i kupić sobie taką książeczkę projektanta ;)

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna sprawa taka ksiązka, świetna na prezent
    dyed-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne książki :)
    Napewno muszę taką sobie kupić ;)
    Obserwuję :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne poradniki ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. może się na któryś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne takie poradniki, a ten 1 wydaję mi się najlepszy :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń