niedziela, 4 września 2016

Sportowo, ale czy... dziewczęco ?

               Niestety, wakacje już się skończyły i lato powoli dobiega końca, ale po mimo to pokażę Wam dzisiaj stylizację  letnią.  Jak zauważyliście pewnie w poprzednich postach, moje zestawy są w stylu głównie sportowym (oczywiście gdy sytuacja tego wymaga, w wyjątkowych okolicznościach staram się wyglądać elegancko  ☺ ).  Po prostu muszę się czuć przede wszystkim wygodnie, dlatego zamiast kupować kolejną parę szpilek wybieram obuwie sportowe. Podobnie mam z ubraniami i z tego powodu często słyszę ,,ubrała byś się jak dziewczyna ''  ☺.  

Z tego powodu dzisiaj ,,typowo'' sportowa stylizacja w dodatku w moich ulubionych kolorach - bo przecież nawet w takiej można wyglądać dziewczęco/kobieco  ;)

Dzisiaj wyszedł mi wyjątkowo długi post, więc jeżeli ktoś doczytał do końca, to bardzo dziękuję. 


Korzystając z okazji, skoro już ,,rozmawiamy'' o modzie to chciałam Wam polecić portal kobieceporady.pl w którym znajdziecie mnóstwo ciekawych i przydatnych porad oraz inspiracji m.in. o modzie, urodzie a także życiu.


























Podoba Wam się moja sportowa stylizacja ?  
Czy zgadzacie się z moim stwierdzeniem, że w sportowym wydaniu też można wyglądać dziewczęco ?  :)
Czekam na komentarze !









11 komentarzy:

  1. Ja się zgadzam z tym stwierdzeniem :) Jest dziewczęco i sportowo :)
    Napewno w takiej stylizacji poszłabym pobiegać :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, że w sportowych stylizacjach można wyglądać dziewczęco, najlepszym tego przykładem jest D E Y N N, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. No oczywiście że można wystarczy odpowiednio dobrać strój :D ładnie wyglądasz ;)

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia :3
    Ale ja zazdroszczę dziewczynom takim jak ty, które ładnie wyglądają nawet w sportowych ciuchach!
    M.Ó.J B.L.O.G!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny zestaw!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wygladasz fenomalnie, bardzo pasuja ci takie typu rzeczy ;3 poza tym twoje nogi sa nieziemskie!
    moze wspolna obserwacja? ja juz i to z wielka checia <3 buziaczki!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że w sportowym stroju również można wyglądać dziewczęco a stylizacja świetna, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz! Ja również zawsze stawiam przede wszystkim na wygodę.
    Obserwuję!
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście,że zgadzam się ze stwierdzeniem! Wygoda to podstawa! :)
    Bardzo fajny post i stylizacja :)

    Zapraszam do siebie: http://mvzzle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że i w sportowym wydaniu możemy wyglądać dziewczęco :) Bardzo ładnie wyglądasz.
    Zapraszam też do mnie. Dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, więc będę wdzięczna za każdą opinię i wskazówkę. Z góry dziękuję :) Mój blog --> www.loveinwarsaw.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie, zgadzam się z tym ;) Wyglądasz świetnie, tylko spróbuj dodać trochę koloru!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń