niedziela, 5 lutego 2017

Co dalej ?!

W ostatnim czasie coraz częściej słyszę pytania typu :

,, I gdzie dalej pójdziesz ?''
,,A gdzie na studia ?''
''A co później ?''

Szczerze Wam powiem że nie wiem. Rekrutacje zaczynają się pod koniec kwietnia, czyli za około 3 miesiące a ja jak zwykle niezdecydowana ! Czy w ogóle iść na studia ?!  Czy słyszeliście o nowych zawodach ? 
Bloger/blogerka,  vloger/vlogerka,  gamer/gamerka - to jest zawód ??
Tak niektórzy się pytają. Słyszałam że w nowym programie ma być jeden z blogerów. Od razu zobaczyłam komentarze typu : ,, A co to za zawód ?''   ,,To jest praca ??''
  Ten kto nie prowadzi bloga nigdy nie dowie się ile pracy w to wkładamy. Największą dla mnie korzyścią z tego że prowadzę bloga jest po prostu to że lubię to co robię. 
Czytałam ostatnio artykuł, o nowych zawodach które pojawiły się wraz z postępem technologii. Dziewczyna która testuje gry komputerowe, trzy kobiety prowadzące bloga urodowego,  vlogerki które ogląda tysiące osób. Wszyscy ci ludzie wkładają mnóstwo pracy i czasu w to co robią i jeżeli w pakiecie mają z tego zyski, można im tylko pozazdrościć. Mogą powiedzieć że to jest ich praca i nikogo nie powinno to dziwić. 

Ja stoję przed takim właśnie wyborem, mam kilka pomysłów na tzw. ,,dalszą drogę''. 


Wybiorę to co lubię, ale nie koniecznie znajdę szybko pracę i zarobki. 
VS
Wybiorę kierunek z pewną pracą i obiecującymi zarobkami ale nie koniecznie będzie to związane z moimi zainteresowaniami. 

Co wybrać ?! 















Co wy byście wybrali ?! - Czekam na komentarze !







12 komentarzy:

  1. Nowe zawody wydają się być fajne :) Piękna stylizacja ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia. Mam kilka planów na swoją przyszłość, ale nie do końca wiem kim chcę być. Śliczne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrać to, co podpowiada Ci serce. :) Z własnego doświadczenia wiem, że pomysł na siebie jest bardzo ważny. Wtedy jest łatwiej. Pamiętam ten moment, jak zdałam maturę. Moją pierwszą myślą było to, żeby pójść na studia. Nie analizowałam tego..po prostu poszłam za głosem serducha! Wtedy też dowiedziałam się, co chcę robić w życiu. :)

    Obserwuję. Jednocześnie zapraszam do mnie. Już niebawem pierwsza recenzja. :)
    http://kosmetykowkraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie wybrałabym to co podpowiada mi serce :) Nie wyobrażam sobie siebie siedzącej np. w biurze i zarabiającej duże pieniądze mimo tego, że kompletnie nie lubię tego zawodu..nie wytrzymałabym tego :D Zdecydowanie wole robić coś z pasją, a nie od nie chcenia :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc jest to trudna decyzja. Ja wybierając swój kierunek kierowałam się w sumie kilkoma rzeczami - tym czy zapewnię sobie przyszłość, czy będę akceptować to co będę robić - sama również wybrałam dwa tygodnie przed składaniem - ale podoba mi się mój kierunek.
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest to dość duża odpowiedzialnosć. Szczerze ja wybierając kierunek zrobiłam to bez myślnie bo teraz wiem, ze zupełnie mnie to nie interesuje.
    Zapraszam : szereemeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama mi powiedz, nie wiem do jakiego liceum iść :/ XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z doświadczenia wiem, że trudno podjąć właściwą decyzję w tak młodym wieku...

    OdpowiedzUsuń
  9. super look

    I follow you via gfc.
    Fallow for fallow?
    Thank you for your follow Chic Poradnik blog : https://chicporadnik.blogspot.com


    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc to trudny wybór. Musi być to twoja decyzja...żebyś później nie żałowała 😊
    Zapraszam do odwiedzenia i obserwowania
    http://welcome-mk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam, ze nie ma studiów, ktore gwarantują pracę. Nawet, jeżeli zaczniesz 'przyszłosciowe' studia, nie wiadomo, czy za pięć lat dalej będzie popyt na ten zawód. Dlatego według ,mnie warto pójść na studia zgodne z zainteresowaniami, lub całkiem sobie je odpuścić, jeżeli się nie czuje potrzeby dalszego kształcenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice simple look!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń