sobota, 24 czerwca 2017

20 000 !

Kilka dni temu na moim blogu pojawiła się liczba 20 000 wyświetleń i na liczniku nastąpiła zmiana kodu na 2 z przodu ;) 

1 czerwca natomiast mój blog obchodził swoje 3 urodziny, więc pojawiły się dwie okazje do świętowania ! 

Pamiętam dokładnie dzień, w którym go zakładałam. Byłam bardzo niezdecydowana, ciągle zadawałam sobie pytana : o czym ja będę pisać ?! Czy ktoś to w ogóle będzie czytał ?!   
Początki oczywiście były trudne, mój szablon był zupełnie inny bo  nie wiedziałam jeszcze jak korzystać z kodów CSS, ale z czasem, po woli wszystkiego się nauczyłam i uczę dalej. Na początku nie dodawałam też swoich zdjęć, jednak z czasem zyskałam większą pewność siebie. Tak, pewność siebie to coś co blog daje autorowi. Co jeszcze ? Na pewno uśmiech na twarzy za każdym razem jak widzę Wasze komentarze pod postami. To na prawdę bardzo miłe gdy widzę że tyle osób czyta to co ja piszę. Miałam kilka chwil zwątpienia, myślałam żeby usunąć bloga (ostatnio robiłam porządki na mojej liście czytelniczej, na której obserwowałam 237 blogów z czego usunęłam prawie połowę z nich, ponieważ od roku nikt na nich nic nie dodał). Dlatego cieszę się że już przez 3 lata go nadal prowadzę i że udało mi się dotrwać do tej magicznej liczby 20 000 ! Dziękuję także Wam że tutaj zaglądacie, bo bez Was by mi się nie udało tego osiągnąć. Blog to także forma ćwiczeń nad sobą ale przede wszystkim internetowy pamiętnik, o moim wie tylko moja rodzina i najbliżsi przyjaciele i oczywiście Wy ! 

Jeszcze raz DZIĘKUJĘ ! :)

















Dlaczego Wy założyliście swoje blogi ? 
Też mieliście chwile zwątpienia ? 
Kto wie o waszych blogach ?

12 komentarzy:

  1. Założyłam bloga bo... właściwie nie wiem, dlaczego. Po prostu myślałam nad tym bardzo długi czas, to nie było takie spontaniczne i w końcu to zrobiłam. Przed jego założeniem często wątpiłam, czy to jest dobry pomysł, a o moim blogu chyba jak na razie wie dość mało osób. Gratuluję 20k wyświetleń!

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. 20 tysięcy to spora liczba. Śliczna stylizacja!
    Założyłam swojego bloga głównie dlatego, żeby zarażać miłością do zdrowego stylu życia. I tak, miałam... Nieraz. Ale wygrałam!
    http://healthycamomile.blogspot.com/2017/06/metabolizm.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wysokich statystyk! :)
    Blogowanie to bardzo wdzięczna pasja.
    Piękne zdjęcia <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja :) Gratuluję :)
    O moim blogu wiedzą osoby z mojego otoczenia, wiedzą też w klasie i szkole. Bloga założyłam bo chciałam pokazać innym osobą moje stylizacje, które robiłam jak jeszcze go nie miałam.

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Założyłam blog, aby dzielić się z ludźmi moimi...Hmm... Przemyśleniami? Zdjęciami? To było około roku temu. :) O blogu wie tylko najbliższa rodzina i przyjaciółka.
    Gratuluje 20 000 wyświetleń! ♥

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Śliczne zdjęcia!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post and photos really liked 
    I'd be happy friendship blogs! I follow you, I hope you will follow me back)
    wdresscode.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bloga mam już trochę czasu ale ciągle łapią mnie chwile zwątpienia :P czy to ma sens i tak dalej.


    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój blog w listopadzie obchodzi swoje urodziny już 2 , jestem dumna że wytrwałam bo miałam kilka chwili zwątpienia ale nadal bloguje i po porostu to moja pasja kocham blogować widzieć że ktoś to docenia ale także robić to dla samej siebie <3! Gratuluje i życzę kolejnych sukcesów <3!

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie blog to też jedno ze źródeł pewności siebie i taki pamiętnik (zwłaszcza z podróży). Myślę, że każdego dopadają czasem takie chwile zwątpienia czy braku pomysłów, ale z drugiej strony im dłużej prowadzi się bloga, tym staje się on piękniejszym miejscem :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń