wtorek, 13 czerwca 2017

Najdłuższe wakacje w życiu...

Witajcie po bardzo długiej przerwie ! 

Mam nadzieję że wybaczycie małe spóźnienie z postami ale jeżeli czytaliście wcześniejszy post to wiecie, że w tym roku pisałam maturę, stąd też właśnie wynikała moja przerwa. Przed maturą powtarzałam materiał, a po maturze odpoczywałam i na razie odpoczywam.  Teraz mam dużo czasu więc posty będą się pojawiały częściej. 

Przede mną ,,najdłuższe wakacje w życiu'', które jeszcze nie wiem jak spędzę, słyszałam ostatnio że trzeba je dobrze wykorzystać. 
W związku z tym że mam teraz więcej czasu czytam książki, trzy z nich Wam dzisiaj polecę. 

1. ,,Ponad wszystko''    - Nicola Yoon

     Książka o której większość z Was na pewno słyszała. Kupiłam ją po obejrzeniu zwiastunów filmu, historia tej dziewczyny wydawała się być ciekawa i powiem Wam że na prawdę jest. Nie jest to typowa książka o miłości, jest zupełnie inna niż książki jakie do tej pory czytałam. Bardzo szybko się ją czyta. Już od pierwszych stron ,,wciąga'' czytelnia, zawiera także rysunki młodej bohaterki oraz zdjęcia z filmu. Pokazuje, jaki wpływ na życie chorej osoby, osoby która przez chorobę nie może wychodzić z domu, wywiera miłość, pod jej wpływem bohaterka jest w stanie poświęcić swoje życie ! Zakończenie jest bardzo, bardzo zaskakujące !! Naprawdę polecam przeczytać tę książkę, jeżeli jeszcze jej nie czytaliście nie tylko ze względu na ciekawy wątek ale też dlatego że znajdziemy w niej wiele ważnych i życiowych przemyśleń.






  2.  ,, Spójrz na mnie''  -    Nicholas Sparks 

Tym razem typowa historia miłości grzecznej, młodej dziewczyny i chłopaka z kryminalną przeszłością. Jenak oprócz wątku miłosnego pojawia się także wątek kryminalny, gdy Maria zaczyna dostawać dziwne listy, zaczyna się bać, czuje że cały czas ktoś ją obserwuje. Książka z każdą stroną staje się coraz bardziej interesująca. Tutaj zakończenie także jest nie przewidywalne i cały czas trzyma czytelnika w napięciu ! 



3. ,,Serce w chmurach''   -    Jennifer E. Smith

Ta historia miłości też jest nietypowa ! Nie tylko dlatego że jej akcja rozgrywa się przez jeden dzień, ale też przez to że łączy ze sobą chwile wzruszające ale też zabawne. Młoda dziewczyna Hadley zamierza lecieć na ślub swojego ojca z kobietą której ona nigdy nie poznała. Niestety (a może stety) spóźnia się na samolot. Poznaje pewnego chłopaka Olivera. Reszty nie mogę Wam zdradzić. Jedyne co Wam powiem to to że opowiada o przeznaczeniu, miłości od pierwszego wejrzenia oraz zbiegach okoliczności ! Do samego końca trzyma w napięciu ! 





Którąś z nich czytaliście ? 
Która Was zaciekawiła ?

Czekam na komentarze ! 

14 komentarzy:

  1. Nie czytałam tych książek.
    Wszystkie bardzo mnie zaciekawiły! :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam okazji przeczytać tych książek :)

    Obserwujemy? :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/06/summer-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać powieści Nicholas'a Sparks'a :) Czytam 3 książki jego, autorstwa i planuję przeczytać wszystkie :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nie tylko ja zniknęłam na jakiś czas z blogosfery, a wszystko przez maturę. Uwielbiam książki Sparksa, jak na razie wszystkie mnie "wciągnęły" i mogłam je czytać godzinami. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, a tam najnowszy post.
    Miłego dnia/popołudnia/wieczoru życzy Amator-ka
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwie pierwsze książki bardzo chciałabym przeczytać :D Ja na te wakacje zaopatrzyłam się w 8 książek, ciekawe ile z nich zdołam przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej z przedstawionych przez Ciebie książek, ale wszystkie mi się spodobały. Uwielbiam takie klimaty! <3
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych najdłuższych wakacji w życiu!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "Spójrz na mnie", akurat tej książki od Sparksa nie czytałam. A te dwie pozostałe już czytałam i są świetne.:)

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. "Ponad wszystko" czytałam i podobała mi się, jednakże teraz jak widzę tą filmową okładkę to mi smutno :(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo ostatnio słychać o pierwszej książce i filmie powstającym na jej podstawie, więc bardzo możliwe, że się na nią skuszę w niedalekiej przyszłości ;) Pozostałe czytałam i są naprawdę świetne! Szczególnie ta Sparks'a ;) A Tobie zostały jeszcze niecałe dwa tygodnie wielkiego stresu przed wynikami - życzę Ci miłych oczekiwań ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam w kinie na "Ponad wszystko" i strasznie zakochałam się w tym filmie <3.
    Obserwuję,miło by było gdybyś się odwdzięczyła ;).
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam w kinie z mężem jak leciał zwiastun filmu Ponad wszystko i bardzo mnie zaciekawił. Książkę na wakacjach przeczytam obowiązkowo jest to numer jeden na mojej liście do czytania.
    Dwóch kolejnych książek nie czytałam, ale jeśliby trafiły w moje ręce na pewno przeczytam..
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie książki bardzo mnie zaciekawiły, bo wszystkie tytuły gdzieś tam kiedyś
    widziałam czy słyszałam ale nie miałam okazji jeszcze ich czytać :) Mam w pdf "Ponad
    wszystko" więc niedługo zabieram się za lekturę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń